Bila Rindu Itu Datang Menerpa...AKU KALAH

Bila Rindu Itu Datang Menerpa...AKU KALAH - Hi friends, I hope you are all in good health update sa pilipinas, In the article you are reading this time with the title Bila Rindu Itu Datang Menerpa...AKU KALAH, We have prepared this article well for you to read and take information in it. hopefully the contents of the post Article Luah Hati, Article Luahan Hati iQ, Article Rindu, what we write you can understand. ok, happy reading.

Title : Bila Rindu Itu Datang Menerpa...AKU KALAH
link : Bila Rindu Itu Datang Menerpa...AKU KALAH

Read also


Bila Rindu Itu Datang Menerpa...AKU KALAH

Qa'id dibawa keluar oleh pak ngah nya ke pasar malam. Malam ni malam jumaat. Baca Yassin kepada kedua Arwah yang disayangi. Moga doa ini sampai dan merahmati roh2nya...

Namun, bila bersendirian begini, mulalah perasaan muncul bermacam jenis. Bila kenangkan Arwah dekat sana, terasa rindu yang amat nak berbual mesra, nak bergurau senda. Allah...

Setiap kenangan lalu menerjah masuk ke dalam minda. Air mata mula bertakung....dan rindu datang bertubi-tubi. Kenangan yang tak pernah dilupa...memasuki segenap pelusuk minda.

Rasa nak meraung namun ditahan. Rasa nak menjerit namun disekat. Hanya mampu nangis dengan esakan paling sebak. Tak mampu lagi nak tanggung rindu pada yang telah pergi jauh sana.

Mainan perasaan. Jika keseorangan pasti jadi seperti itu. Itu sebab tak suka duduk sorang2. Lebih banyak sibukkan diri dengan pelbagai perkara. Sengaja. Yer. Sengaja sibukkan diri. Tak nak perasaan sendiri menguasai diri.

Jangan ditanya jika tak lekat di rumah. Jangan ditanya kenapa sentiasa busy ke sana ke mari. Lebih baik sibuk dari tanggung air mata rindu. Belum rasa, jangan cuba nak rasa. Menyesal nanti.


That's the article: Bila Rindu Itu Datang Menerpa...AKU KALAH
Thank you for visiting my blog, hopefully it can be useful for all of you. Don't forget to share this article with your friends so they also know the interesting info, see you in other article posts.

You are now reading the article Bila Rindu Itu Datang Menerpa...AKU KALAH with link address https://updatesapilipinas.blogspot.com/2018/02/bila-rindu-itu-datang-menerpaaku-kalah.html

More Articles

Post a Comment

Previous Post Next Post

Iklan In-Feed (homepage)